wtorek, 17 maja 2011

Częstochowski poślizg premiery Wiedźmina 2


Wczoraj premierowy poślizg miała Edycja Kolekcjonerska wydania gry „Wiedźmin 2″, dziś swoje „trzy grosze” dokłada Tesco Extra w Częstochowie.
Według strony internetowej Tesco dziś, tak jak na całym świecie, odbywa się premiera gry „Wiedźmin 2″. Tesco również postanowiło w specjalny sposób tą premierę wyróżnić, dziś gra ma mieć specjalną, bardzo korzystną w porównaniu z konkurencją cenę. Grę sieć reklamuje w gazetce reklamowej Tesco i na swojej stronie internetowej, gdzie Tesco zamieściło listę sklepów, które będą uczestniczyły w tej premierowej promocji. Na liście tej znajduje się Tesco Extra w Częstochowie. Oprócz promocyjnej ceny Tesco obiecuje dla pierwszych pięćdziesięciu klientów plakaty z Wiedźminem.
Zawiedzie się jednak ten, kto zechce kupić grę dziś z rana korzystając z promocji. Mimo, że Tesco Extra jest otwarte 24/h to o 07:00 rano gry w sklepie nie ma. Więcej, pracownicy sklepu byli lekko zaskoczeni pytaniem o grę, dopiero kartonowy wizerunek Wiedźmina stojący obok stoiska z grami z uwagą „Premiera 17 maja” przekonuje ich, że to już dziś. W punkcie obsługi klienta pani tłumaczy, że gry jeszcze nie dowieźli, a przedstawicielka ma dopiero przyjechać, cóż z tego, skoro premiera gry trwa od 7 godzin a sklep nie jest przygotowany do sprzedaży. Po, siłą rzeczy, chłodnej rozmowie Pani obiecuje wykonać do mnie telefon, gdy tylko gra będzie możliwa do kupna. Nie wiem czy można jej zaufać, skoro z premierą Tesco nie dotrzymało na razie słowa. Poczekamy, zobaczymy.
Smutnym jest, że duża, ogólnopolska sieć nie jest w stanie spełnić swoich obietnic. Reklama promocji Wiedźmina 2 „wisi” od kilku tygodni, trudno uwierzyć, że paczki z grą nie można było dostarczyć do wszystkich promocyjnych punktów 16-go maja, przecież wiele firm sprzedawało tą grę przed premierą i niektórzy użytkownicy mieli ją nie tylko 16-go maja, ale i 12-tego. W ten sposób zamiast reklamy swojej sieci Tesco zrobiło sobie antyreklamę i przy następnych promocjach będę co najmniej ostrożnie podchodził do ich obietnic tworzonych wedle zasady „lepiej litr obiecać niż ćwiartkę postawić”… Ciekawe jak w innych sklepach Tesco wygląda premiera tej gry.

Brak komentarzy: